reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Šranková

Jana Šranková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som všelijaká, medzi iným aj nepolepšiteľná hľadačka šťastia.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Moje Pokánie

Jana Šranková

Moje Pokánie

Raz ráno, kým sa mi štartoval počítač v práci, som si stihla v .týždni prečítať recenziu na film Atonement (Pokánie). Ešte v ten večer som ho videla v kine a bol to pre mňa veľký zážitok. Silný príbeh, skvelí herci, čarovný anglický vidiek, nádherné Ceciliine zelené šaty, klepot písacieho stroja, pamätná scéna v knižnici, 5-minútová scéna v Dunkirku bez jediného strihu. Z kina som vyšla so slzičkami a ešte dlho sa mi myšlienky vracali k hlavným postavám.

  • 15. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 266x
  • 0
Krotka recenzyja

Jana Šranková

Krotka recenzyja

Krotki film o milošči je asi taký krátky ako Krátky slovník slovenského jazyka. No je len ďalším potvrdením toho, že Kieslowski (ešte spolu s Kusturicom) patrí medzi to najlepšie, čo doma v Európe máme.

  • 27. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 490x
  • 2
Obed pri chrachte

Jana Šranková

Obed pri chrachte

Gent vo flámskom Belgicku je jedno z najlepších miest na strávenie života. Pokojného, bláznivého, bezstarostného, nezávislého. Pracuje sa od deviatej do štvrtej, s dvojhodinovou obednou prestávkou. Tú presedíte na brehu kanála v centre mesta.

  • 22. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 717x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu